Saturday, October 10, 2015

Cand soferi de dureri rentare... tratamentul endodontic este solutia.



De multe ori mi s-a intamplat sa sufar din cauza durerilor dentare, si de prea putine ori am luat masurile corespunzatoare. Probabil am tot amanat tratarea problemei din pricina faptului ca simteam o retinere in a trece pragul unui cabinet stomatologic, astfel ca situatia mea s-a agravat, si a trebuit sa urmez tratamente mai complicate. In schimb, spre bucuria mea, intamplator am cautat pe internet un cabinet unde sa ma pot simti foarte bine, si am dat peste clinica ProDent Clinic. Dupa pozele de pe site mi-am dat seama ca acest cabinet este unul foarte bine echipat si dupa consultarea preturilor afisate am decis ca a venit momentul sa imi infrunt toate temerile si sa rezolv toate problemele prezentate de dintii mei.

Asadar, ca am sunat, am vorbit cu o domnisoara foarte amabila si am stabilit data potrivita pentru consultare. Inca de cand am pasit pe usa clinicii ma simteam foarte relaxat si increzator, se putea observa ca a fost investit mult timp doar pentru designul incaperilor. Dupa ce un medic a analizat cu atentie situatia dintilor mei, s-a constatat ca unii dintre ei aveau nevoie de simple plombe, in timp ce un molar si un canin trebuiau sa urmeze un tratament endodontic. Nici eu nu stiam ce inseamna acest tip de tratament, insa am fost informat de catre medicul de la ProDent Clinic ca face referire la tratamentul canalului dentar, intrucat acesta era deschis si vulnerabil in fata tuturor resturilor alimentare si bacteriilor.

Bineinteles ca am decis urmarea tratamentului corespunzator pentru ca pe viitor sa nu mai sufar din cauza durerilor de dinti. Asadar, in prima faza a fost nevoie de o anestezie, care a fost realizata la nivelul gingiei, dupa care medicul a inceput sa imi curete caria, moment in care parca simteam un disconfort in continuare, astfel ca am anuntat medicul. Acesta a mai efectuat o anestezie pe partea interioara a gingiei, dupa care am simtit amorteala si era clar ca nu mai aveam cum sa simt nimic, asa ca se putea lucra in liniste. Tratamentul endodontic presupune ca dintele cariat sa fie curatat, dupa care se trateaza canalul, in sensul ca se introduc niste ace de dimensiuni reduse si subtiri pentru ca acesta sa fie curatat corespunzator. Dupa ce medicul se asigura de igienizarea corecta, canalul se obtureaza, iar coroana dentara incepe sa fie reconstruita. Cred ca toata interventia a durat circa 45 de minute, insa in cazul meu a fost nevoie de o singura sedinta, in timp ce de multe ori poate fi nevoie de doua.

In concluzie experienta mea la ProDent Clinic a fost una foarte placuta, am fost tratat corespunzator, nu am nimic de reprosat, stafful este bine pregatit, cabinetul bine echipat, astfel ca se pot efectua tratamentele necesare oricarei afectiuni prezente la nivelul gurii. Cu siguranta ca tot la ei voi apela atunci cand voi avea nevoie, desi sper ca acest moment sa nu apara prea devreme. Recomand oricarei persoane ce are nevoie de un tratament stomatologic sa apeleze la acest cabinet.

No comments:

Post a Comment