Friday, October 2, 2015

Inscriptionari auto in Bucuresti

De ceva timp tot caut un loc, io firma, un atelier, ceva, in care sa reusesc sa fac niste inscriptionari auto pentru masinile din flota. Cand ma gandesc la banii pe care o sa ii consum cu chestia, asta csume care nici macar nu erau bugetate, ma cam ia durerea de cap. Dar nah... atunci cand decizia vine de la directorul general al firmei, nu prea mai ai ce sa zici, cu atat mai mult sa comentezi sau sa te opui.

Pacat ca nu a venit dom'director si cu o majorare a bugetului flotei auto,pentru ca lucrurile astea, ca inscriptionarile auto sau colantarile auto nu sunt deloc ieftine, mai ales daca vrei sa ai o lucrare de calitate, care sa nu se strice dupa cateva luni de zile.

Asa ca am luat eu frumusel internetu la rand, pagina cu pagina si am cautat firme care sa faca inscriptionari auto de calitate (si le cam numeri pe degete din pacate) - apoi a trebuit sa studiez cu mar atentie inclusiv forumurile de specialitate, sa vad cine da tepe si cine nu da tepe, asa ca am avut o mie si una de probleme, unele mai mari decat altele.

Pana la urma i-am casit pe cei de la autoprint, niste baieti extraordinari, care se pare ca fac niste lucrari de mare calitate si care mi-au acceptat chiar si palta in rate.

Acum sper ca dom' director sa fie multumit de lucrare, mai ales ca ar fi fost incredibil de greu sa gasesc o firma mai profesionista care sa aiba preturi atat de bune.

No comments:

Post a Comment